CATALÀ

Bon dia!!  Per començar la feina de llengua catalana, podeu acabar la història que teniu començada al quadern. A més, heu de triar un altre començament i continuar la història. Aquí teniu els tres començaments:


…………………...On som? Què ha passat? És una platja això? No hi ha ningú aquí...l´únic que record és que ahir era dins d´un vaixell que em duia de Palma a Sicília. Tinc gana. Què puc fer?


Aquest matí caminava pel jardí de ca meva i he vist una capsa a prop de la tanca. De sobte, he escoltat una veu que em deia: “ ajuda´m a sortit d´aquí! “ . La sorpresa va ser que la veu sortia de l´interior de la capsa.


El meu padrí sempre està viatjant. L´altre dia, després de tornar d´un viatge per Àsia, em va regalar una estranya mascota. Sembla un petit peluix i, de moment, és adorable. Només m´ha donat dues instruccions que he de complir amb ell: no el pot tocar l´aigua i mai li he de donar menjar després de la mitjanit.


IMPORTANT: recordau que heu de continuar la història seguint
l´estructura d´introducció - nus - desenllaç i de que heu d´emprar, almanco,
cins connectors



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada